GYIK - Bolt, visszatérés és reklamáció
Ebben a szekcióban megtalálja a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat a termékek visszaküldésével, reklamációkkal és cserékkel kapcsolatban – mit tegyen, ha az órák nem felelnek meg Önnek, hogyan járjon el sérülés esetén, és kihez forduljon, ha segítségre van szüksége.
Sajnos nincs kőboltunk, így az órákat nem lehet személyesen kipróbálni. Viszont 30 napos pénzvisszafizetési garanciát kínálunk, ha online rendel órát, és az nem felel meg az elvárásainak.
A KLOKI órákra 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk.
Ha bármilyen okból nem elégedett az órával, és az sértetlen állapotban van, nem kell aggódnia. Csak kövesse ezt az egyszerű eljárást:
- Írjon nekünk e-mailt [support@kloki.hu] és adja meg, miért küldi vissza az órát – a visszajelzése nagyon értékes számunkra, és segít folyamatosan fejleszteni a terméket.
- Vizsgálja meg az órát – sértetlennek kell lennie, karcolások és kopás jelei nélkül.
- Biztonságosan csomagolja be, hogy ne sérüljön a szállítás során.
- Küldje el a csomagot a következő címre:
Expandeco – KLOKI, FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18, Fót 2151, Hungary
Telefon: +420 777 644 667
Amint az óra megérkezik és átesik az ellenőrzésen, visszatérítjük a pénzét.
Ha az óra nem felel meg az elvárásainak, 30 napon belül visszaküldheti, amennyiben az sértetlen és karcmentes. Így lehetősége van kockázat nélkül kipróbálni az órát. Az órát ugyanabban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan megérkezett, tehát sértetlenül és karcmentesen.
Ha problémja van az órával, mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk. Javasoljuk, hogy a következő lépéseket kövesse:
- Írjon nekünk az e-mail címünkre: support@kloki.hu
Írja le a hibát a lehető legpontosabban – gyakran távolról is meg tudjuk oldani anélkül, hogy az órát vissza kellene küldeni. - Ha a probléma továbbra is fennáll, küldje el az órát a címünkre:
Expandeco – KLOKI
FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
Fót 2151, Hungary
Tel.: +420 777 644 667 - Csatolja a csomaghoz a kitöltött reklamációs űrlapot
A letölthető űrlapot itt találja: Reklamációs űrlap
Amint megkapjuk a csomagot, a reklamációt a lehető leghamarabb feldolgozzuk, és tájékoztatni fogjuk a további lépésekről.
Sajnos a kijelző javítása vagy cseréje technikailag nem lehetséges. De hogy megkönnyítsük a helyzetét, lehetőséget kínálunk arra, hogy kedvezményes áron új órát szerezzen be. Ha érdekli, írjon nekünk a support@kloki.hu címre, és megbeszéljük a további lépéseket.