GYIK - Bolt, visszatérés és reklamáció

Ebben a szekcióban megtalálja a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat a termékek visszaküldésével, reklamációkkal és cserékkel kapcsolatban – mit tegyen, ha az órák nem felelnek meg Önnek, hogyan járjon el sérülés esetén, és kihez forduljon, ha segítségre van szüksége.

Sajnos nincs kőboltunk, így az órákat nem lehet személyesen kipróbálni. Viszont 30 napos pénzvisszafizetési garanciát kínálunk, ha online rendel órát, és az nem felel meg az elvárásainak.

A KLOKI órákra 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk.
Ha bármilyen okból nem elégedett az órával, és az sértetlen állapotban van, nem kell aggódnia. Csak kövesse ezt az egyszerű eljárást:

  1. Írjon nekünk e-mailt [support@kloki.hu] és adja meg, miért küldi vissza az órát – a visszajelzése nagyon értékes számunkra, és segít folyamatosan fejleszteni a terméket.
  2. Vizsgálja meg az órát – sértetlennek kell lennie, karcolások és kopás jelei nélkül.
  3. Biztonságosan csomagolja be, hogy ne sérüljön a szállítás során.
  4. Küldje el a csomagot a következő címre:
    Expandeco – KLOKI, FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18, Fót 2151, Magyarország
    Telefon: +420 777 644 667

Amint az óra megérkezik és átesik az ellenőrzésen, visszatérítjük a pénzét.

Ha az óra nem felel meg az elvárásainak, 30 napon belül visszaküldheti, amennyiben az sértetlen és karcmentes. Így lehetősége van kockázat nélkül kipróbálni az órát. Az órát ugyanabban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan megérkezett, tehát sértetlenül és karcmentesen.

Ha problémja van az órával, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban megoldjuk azt. Javasoljuk, hogy a következőképpen járjon el:

  1. Írjon nekünk az support@kloki.cz e-mail címre
    Írja le a hibát a lehető legpontosabban – gyakran távolról is meg tudjuk oldani, anélkül, hogy vissza kellene küldeni az órát.
  2. TÖRÖLJE A FINDEE KIDS ALKALMAZÁSBAN A FELIRATKOZÁSThogy a reklamáció ideje alatt ne vonják le Öntől.
  3. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldje el az órát a címünkre:
    TLV s.r.o.
    Pitterova 1026/8
    130 00 Praha – Žižkov
    Tel.: +420 777 644 667
  4. Csatolja a csomaghoz a kitöltött reklamációs jegyzőkönyvet
    Formulář ke stažení najdete zde: Reklamációs jegyzőkönyv

Amint megkapjuk a csomagot, a reklamációt a lehető leghamarabb feldolgozzuk, és tájékoztatjuk Önt a további lépésekről.

Sajnos a kijelző javítása vagy cseréje technikailag nem lehetséges. De hogy megkönnyítsük a helyzetét, lehetőséget kínálunk arra, hogy kedvezményes áron új órát szerezzen be. Ha érdekli, írjon nekünk a support@kloki.hu címre, és megbeszéljük a további lépéseket.